sobota, 10 grudnia 2011

Nagle zgasł w oczach błysk, jak w lodówce światło znikł...

Dawno nie pisałam. To głównie z powodu szkoły i też nie miałam o czym pisać.
Dzisiaj totalnie się zawiodłam! 17 grudnia zespół Video ma koncert w Gdyni. Niestety najprawdopodobniej na niego nie pójdę :( mimo tego że to praktycznie mój obowiązek (jako że promuję ten zespół). Są takie dwa główne powody: 1) koncert rozpoczyna się o 24:00 2) wstęp +18. Niejednokrotnie wysyłałam maile ujmując swoje działanie w OFC Video i czy jednak mogliby mnie wpuścić. Jak myślicie co dostałam w odpowiedzi? "Niestety, bardzo nam przykro ale bez względu na to jakie wykonuje pani działania w promocji naszego sobotniego gościa wstęp jest od 18 lat." Jaki żalll! :/ i gdzie tu sprawiedliwość!!!!!!!! Ale jeszcze liczę na to że może się uda i usłyszę w końcu "Sorry"

pzdr ;**

1 komentarz:

  1. Zamówienie gotowe na http://zamowienia-za-darmo.blog.onet.pl/ Wyraź swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń